+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... SonuncuSonuncu
MSN ve Chat Programları ve MSN Diğer Paylaşımlar Bölümünden Windows live messenger açılmıyor ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. adnan_ffo
    Üye


    Windows live messenger açılmıyor





    Windows live messenger açılmıyor Forum Alev
    sistem dosyanızda, ad çözümlemesini etkileyebilcek MSDN'le ilgili girdiler var.Windows live messenger uygulamasının sistem dosyanızı temizlemesini istermisiniz ?



    arkadaşlar msn açılmıyor taratıyorum sistem dosyası hatası çıkıyor onar diyorum üsteki yazı geliyor temizle diyorum yine açılmıyor 15 kere baştan yükledim yine olmuyor bilenler bi yardım etsin lütfen !!!!!!!!









  2. dimsag
    Yeni Üye





    hata kodu olarak 80072ee6 bunu veriyorsa, Başlata gir oradan çalıştıra ve çalıştıra şu komutu yaz regsvr32 MSXML3.dll ve entera bas ekrana gelen msja tamam de yeniden dene açmayı









  3. adnan_ffo
    Üye
    teşekkür ederim yardımların için mesajı dün yazmıştım
    geç oldu ama yinede teşekkürler









  4. 07 ceset 07
    Yeni Üye
    walla bişi diyemiyorum cümkü nasıl yapılcağı hakkında bilgim yok ama sana kolay gelsin



  5. deli_dolu
    Üye
    eğer hala yapamadıysan bilgisayar saatinden olabilir ssaate bak ok



  6. NOS
    Usta Üye
    sil bidaha yükle ozaman olmazsa nette bi sorun war yada pc de



  7. esat35
    Üye
    hata kodu 80048820 yada 80048412 ise pc saat i ayarlanmamıştırdenetim masasından saat ve tarih ayarlarından yapabilirsineğer buda olmassa başlat, çalıştır,regsvr32 softpub.dll yaz enter de düzelir kolay gelsin



  8. andulkadir
    Yeni Üye
    windows live messengeri yeniden indir windows live messenger in download linki http://download.microsoft.com/download/4/E/F/4EF6766C-DBBB-4B9F-8DF6-B5A253B2C266/Install_Messenger.exe



  9. beset05
    Yeni Üye
    bende aynı sorunla karşılaşıyorum ama messenger bana hata kodu olarak 80072efd bunu weriyo yardım ederseniz sevinirim



  10. emel89
    Yeni Üye
    ya benimde msn acilmiyor deli olacagim. hata kodu 80048820 genisletilmis hata kodu ise 80048412
    sorun gider diyor ona tikliyorum ordanda ag gecidiniz cevrim disi gozukuyor yaziyor olmuyorr yardimci olursaniz sevinirim
    Emel



  11. mknsz
    Yeni Üye

    --->: windows live messenger açılmıyor





    windows live messeregr açılmıyo hat kodu 80072efd veriyo ne yapmam lazım bilen varsa acil söyleyebilirmi



  12. mknsz
    Yeni Üye
    80072 hatasını nasıl giderebilirim bilen varsa lütfen söyleisn



+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... SonuncuSonuncu

Hızlı Cevap Hızlı Cevap


:
we cant sign you into windows live messenger,  we cant sign you to windows,  windows live messenger açılmıyor,  messenger acılmıyor,  windows live messenger açılmıyor 2012
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
islami Siteler Mumine