Konu Kapatılmıştır
Sağlık ve Sağlık-Genel Bölümünden Konuşma Bozukluğu Tedavisi Varmı ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. carizma_009
    Yeni Üye


    Konuşma Bozukluğu Tedavisi Varmı





    Konuşma Bozukluğu Tedavisi Varmı Forum Alev
    Arkadaşlar Yavv Ben Peltek Konuşuyorum 17 Yaşındayım Bunun bir tedavisi varmı kesin tedavii Artık bıktım yaşamaktan Yanlış düşüncelere kapılıyom.Birini Öldürüp kendi kafamada sıkacam artık valla









  2. sagocu_kız
    Bayan Üye





    Birkaç birşey söylemek istiyorum.

    İnanın peltek olmayı çok isterdim, peltek konuşanların konuşması okadar çok hoşuma giderdi ki, yıllar önce bir dershane hocam vardı Oda peltek konuşurdu, hemde matematik hocasıydı.Dersini zevk alarak dinlediğim tek matematik hocası olmuştur hayatımda.

    Bu bir kusur değil, yanlış düşüncelere kapılmanıza gerek yok Kendinizle barışık olmayı deneyin.Düşünün bi, birçok duyamayan insan var, duyamadıkları içinde konuşamıyorlar, Allah'a şükür ki öyle bir sorununuz yok.Konuşabiliyorsunuz, peltek olmak sizi ölüme sürükleyecek bir neden olamaz.


    Peltek konuşma, çeşitli konuşma bozukluklarını tanımlamak için kullanılan bir terimdir; en yaygın görülen türü, ıslığa benzer sesleri “s” ya da “z”yi “th” olarak söyleme biçimidir. Dilin ucunun, sert damağa karşı getirileceği yerde ağzın fazlasıyla ilerisinde tutulmasından kaynaklanır. Peltek konuşma, konuşma terapisiyle tedavi edilebilir.









  3. carizma_009
    Yeni Üye
    Hep Böyle Oluyor Zaten.Bir Tane Yalanlarla Kendini Kandırmayıp gerçekleri gören insan bulamadım.Herkes yalancı gerçekleri görmüyor.Sallıyor duruyor.Sayın sagocu_kız adlı bayan size birşey soracam kaç yaşındasınız bilmiyorum ama siz 17 yaşındayken benim yerimde olsaydınız ne düşünürdünüz acaba içtenlikle samimi cevap verirseniz çok sevinirim acaba bu bana dediklerinizin aynısını diyebilirmiydiniz.

    Bana YERİnde realiist olarak cevap veren insan lazımmm









  4. carizma_009
    Yeni Üye
    Sayın sagocu_kız adlı bayan Size birşey söylemek istiyorum.Kendinle barışık ol sözüne % kaç inanıyorsunNasıl olabilirmki.Ayrıca hayata nie hep kötü yönden bakalım yani şu hep şunu diyorsunuz aynı yalancı psikologlar gibi Şöyle diyorsunuz bazı kişiler var konuşamıyorrr haahhh o zaman nie bazı düzgün konuşanlar var bende konuşamıyorum demeye hakkım yokmu.Yavv Şu hayatta insanlar empati kurarak yaklaşmadığı için olaya hep çözüm bulunmuyo bu hep çözümü önerenden kaynaklanıyor.Sallayıpda tedavi olmuyor maalesffO kadar düzgün insan varken benim kendimle barışık olmam imkansızz.



  5. carizma_009
    Yeni Üye
    Neyse boşverinn yavv Bitane doğru dürüst insanları kandırmadan boş tesellilerle gelmeyen insan yokk .Çözümde yok ozaman herhalde.Bizde Başka şeyler bulcaz bu kötü yanımızı kapatmak için.Ama ne olduğu ve olacağı artık önemli değil.

    İçten söylüyorum bu İNSAnlara hiçbir yararı olmayan psikologlar yüzünden insanlar kötü alışkanlıklara bulaşıyor yanlış düşünüyor iyi ilişkiker kuramıyorrr çok yanlış işler yapıyot çünkü insanlar anladı artık bu psikolagların salladığı çünkü hepsi aynı şeyi diyor ve sadece lafda kalıyor.Neyse



  6. sagocu_kız
    Bayan Üye
    Böyle büyük tepkiler vermenizi içinde bulunduğunuz psikolojik sıkıntıya bağlıyorum.Yoksa, böyle tepkiler almamı gerektiren, sözcükler kurmadığıma inanıyorum, tüm söylediklerimi içtenlikle yazdım ben.Ayrıca sizdende 10 kat yaş büyük değilim.Bende gencim ve hayata nerden bakacağımı, hangi yönlerle mutlu olup olamayacağına karar verme aşamasındayım.Ayrıca psikolog meselesine gelirsek, adamlar üniversitelerde eğitim görüyor, yatarak gelmiyorlar o mevkiye.Böyle sallıyor vb. ifadeler kullanmanız, çok yanlış.


    Peltek olmak bir kusur değil, kapatmanızı gerektiren kötü yanınızda değil.İnsanlar sırf siz peltek diye sizi beğenmeyecekse, sizle arkadaşlık etmeyecekse ; zaten bırakın etmesinler.Herşey görünüşse, fiziksel özellikse, güzel ve etkileyici konuşmaysa eğer ; insanların sol yanında duran, içinde birçok duygu taşıyan şeyin ne anlamı var ?!



  7. carizma_009
    Yeni Üye
    Tmm anlıyorum Sizide yanlış konuşmuşumSayın Bayan Görevli sizden bu konunun kapatılmasını rica ediyorumm.Bu isteğimi yerine getimenizi istiyorum.Bu konudan hoşnutluk duymuyorumdaa.Daha fazla rezillik yaratmıyım.Anlıyorsanız beni lütfen konuyu hemen kapatırmısınız



  8. sagocu_kız
    Bayan Üye
    Rezillik yarattığınız felan yok.Böyle birşey söz konusu olamaz, bir konu açmışsınız ve danışmak istemişsiniz.Sağlıcakla kalın.



Konu Kapatılmıştır

Hızlı Cevap Hızlı Cevap


:
peltek konuşma tedavisi,  pelteklik tedavisi,  peltek konuşma,  pelteklik nasıl tedavi edilir,  yetişkinlerde pelteklik tedavisi
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi
islami Siteler Mumine